Tuesday, June 25, 2013

....caKE STory.....

Suatu cerita yg berkaitan dgn seorang gadis molek yg agak buntal...Menjadi gemuk seperti mnjadi satu
kesalahan. Sering diejek dan dibuli..Suatu ari,gadis ini belari dr dicemuh rakan2 nye.Tibalah die di satu banggunan yg cantik lg unik..Si gadis itu amat tetarik dgn aroma yg terhasil dr banggunan tersebut...Si gadis itu hanya mampu melihat sebuah moist cake choclate yg sgt enak..Si gadis itu belari2 utk masuk ke dalam...tapi mlngnye...bangg!!! telanggar pintu kaca yg berkunci.. The truth is,the happiness door is not easy to get..

Pada esoknye,gadis itu x berserah..Die pergi kembali..n kali iini die dpt kek yg diidam2kn..Pada saat kek dimasukkan ke dalam mulut,seperti kdngaran loceng2 dan piano dimainkn.Rse kek cok lat sgt harmoni dgn tekstur kek yg gebu n coklat cair didalam mulut seperti sungai. Saat itu die rsekn sngt indah...nothng can be compared with it. 

Setiap hari,gadis itu akn mkn kek yg sme perasaan yg sme juga dirasai...Bukan nye kedai itu tiada kek laen..tapi gadis itu rse ad talian antre die ngan kek itu..Hari bersilih hari,minggu berganti minggu,bulan.....gadis itu ttp dgn kek yg sme.But one day...it change.Bukan gadis yg bertukar...tp kenikmatan kek da x sprti dlu..Adakah kek itu da tidak sesuai dgn taste si gadis itu?? Adakah hati si gadis sudah berubah?? Atau kek x benarkn nikmatnye dirasai oleh gadis itu lg?? deep dlm hati gadis itu masih tercaricari kek yg menjadi destined nye....Perubahan yg dirasai melahir kn rse ganjal pd si gadis apbila memakan kek...Apakah kesudahan si gadis itu dgn kek moist coklat nye??

No comments:

Post a Comment